Domov

Adopcia - Irine Nafula

Späť
Číslo dieťaťa: 52738
Dievča, 10 rokov
Adoptovaná
Irine Nafula je v programe adopcie od roku 2019 a navštevuje školu Surgeon Academy.
Mesto, štvrť: Nairobi Kanyama
Krajina: Kenya
Matka: Millicent Adhiambo Odongo narodená 1986, žena v domácnosti
Otec: James Otengo Kutoyi narodený 1982, nezaměstnaný
Opis situácie: Irine má jednoho mladšího bratra. Tatínek je nezaměstnaný a máminka je ženou v domácnosti. Rodina má velmi nízký příjem (2000 ksh za měsíc - asi 450 Kč), takže je pro otce náročné platit školní poplatky pro dceru. Čtyřčlenná rodina žije v pronajatém dvoupokojovým domě ze dřeva a plechu. Používají kamna pro vaření a elektřinu pro osvětlení. Irine chce být doktorkou, nyní má dobrý zdravotní stav. V roce 2023 je dívka ve třetí třídě na základní škole. Adopce tohoto dítka stojí 7.200 Kč / 300 EUR ročně.
Kontakt: Eva Jedličková, , tel. +420 732 203 196

Projekt "adopcia afrických detí na diaľku" sprostredkúva kenským chudobným deťom prístup k vzdelaniu, bez toho aby boli vytrhnuté z prirodzeného prostredia vlastnej komunity. Tento projekt beží už od roku 2002 a pomohol viac ako 3 500 deťom. Školné na základnej škole je 300 Eur (7200 Kč) / rok a na strednej škole, vysokej škole a v sirotinci je to 660 Eur (16800 Kč). Platbu je možné si rozložiť aj do viacerých splátok.

Ako projekt funguje je popísané v podrobnejších informáciách. Ak už máte vybrané konkrétne dieťa z databázy, tu je vysvetlené ako postupovať a "adoptovať" africké dieťa na diaľku.

Adoptovaným deťom môžete tiež zabezpečiť zdravotné poistenie, v ktorom je im poskytnutá lekárska starostlivosť po celý rok.

Súčasťou projektu je Klub priateľov Adopcie, v rámci ktorého je možné podporiť vzdelanie kenských detí jednorazovými platbami kedykoľvek počas roka.

Ak ste „adoptívnym rodičom“, tu nájdete informácie a odkazy „adoptívnym rodičom“ doplňujúce chod adopcie.

Fotogaléria a videá zachytávajú propagačné akcie na podporu projektu aj reportáže z ciest do Kene, ktoré sprostredkúvajú odkazy od detí, odovzdávanie darčekov i pohľad na školy a ich zázemie..