-
Posilnenie dobrého mena Vašej spoločnosti. Morálna zodpovednosť firmu buduje jej dobré meno, vzbudzuje dôveru a posilňuje jej značku. Ide tak identifikovať jasný pozitívny priamy vplyv CSR (Corporate Social Responsibility, alebo sociálna zodpovednosť firiem) na image firmy, na zvýšení jej dôveryhodnosti na trhu a získanie nových partnerov. CSR tvorí významný aspekt samotnej hodnoty firmy. Budete spoločensky zodpovednou firmou a dostanete sa do povedomia ľudí aj v inom kontexte než cez predaj Vašich služieb a tovaru.
-
Konkurenčnú výhodu. Pre tri štvrtiny populácie je pri nákupe produktov a služieb dlhodobo dôležité, či je firma sociálne zodpovedná.
-
Pravidelné informácie o využití Vašich darov a o projekte celkovo.
-
Daňové zvýhodnenie. Svoju finančnú podporu si odčítate z daňového základu (v prípade daru) alebo ju dáte do nákladov (reklama). Radi Vám pripravíme všetky potrebné doklady.
-
Lojalitu Vašich zamestnancov. Zamestnanci oceňujú firmy, ktoré aktívne prispievajú k rozvoju spoločnosti a bojujú „za dobrú vec“.
-
Propagáciu Vašej spoločnosti inak. Umiestnime Vaše logo na naše stránky, do bulletinu a pod.
-
Dobrý pocit, že pomáhate tam, kde je to najviac potrebné.
-
Možnosť sa priamo zapojiť do rozvoja konkrétneho zmysluplného projektu - spoluvytvárať ho a posúvať ho vlastnými skúsenosťami a nápadmi.
-
Možnosť osobne navštíviť Rusinga Island v Keni a presvedčiť sa o tom, ako projekt funguje a blíži sa k samoudržateľnosti. S organizáciou návštevy Vám radi pomôžeme.